Inovace a nástroje
pro obchod
pro obchod
Efektivní nástroje, které vám každodenní práci
Dory: digitální kancelář
Dory je unikátní platforma navržená pro maximální efektivitu vaší práce. Ušetří vám čas integrací všech klíčových nástrojů na jedno místo.
- Jednoduchá elektronická dokumentace a snadné splnění legislativních povinností
- Okamžité zpracování a správa provizí prostřednictvím provizní peněženky
- Rychlý a bezproblémový digitální onboarding a adaptace
- Maximální integrace s klíčovými partnery pro okamžitý přehled o smlouvách a portfoliu
- Efektivní nástroje pro práci a manažerské řízení týmu
- Možnost vytvoření vlastních instancí a obchodních modelů na míru
Efektivní práce s klienty
FINGO MARKET: každý den ověřené obchodní příležitosti
Každý den vám přinášíme ověřené obchodní příležitosti přímo do vašeho mobilu nebo počítače – bez nutnosti volání na studené kontakty.
Garantujeme kvalitu. Všechny leady pocházejí z našich vlastních kalkulaček a nástrojů a jsou pečlivě ověřovány naším call centrem nebo potvrzením zájmu klienta. Relevance je pro nás klíčová.
Zobrazujeme pouze leady z vašeho okolí a na produkty, které nabízíte. A to nejlepší? Klienty získáváte zdarma a platíte pouze podíl na provizi při úspěšném obchodu nebo uzavření smlouvy.
Více o podpoře
AFFILIATE PROGRAM: leady z kalkulaček FinGO.cz
Pokud váš klient přijde na web FinGO.cz prostřednictvím vašeho odkazu, lead vám automaticky pošleme do FinGO Market.
Vybrané kalkulačky na hypotéky, životní pojištění nebo pojištění majetku si můžete snadno vložit na své stránky. Celá provize z obchodu bude patřit vám.
Klienti vás mohou na FinGO.cz ohodnotit a posílit tak vaši online reputaci.
Kalkulačka a sjednávač pojištění majetku na FinGO.cz nabízí srovnání většiny pojišťoven, kompletní sjednání produktu a intuitivní ovládání. Díky affiliate programu získávají naši poradci provizi ve výši 75 %.
VLASTNÍ CALL CENTRUM: péče o vaše klienty
Ve FinGO máte k dispozici vlastní call centrum, které po dohodě navolává kampaně vaším jménem.
Naši zkušení kolegové zajistí základní servis – domluvení schůzky, intervence, servis k neživotnímu pojištění, nabídku nových produktů nebo přechod poradce pod jinou společnost.
NAŠE3: digitální analýza potřeb klienta
Rychlý a přehledný nástroj pro sběr informací o klientovi vám umožní efektivně pracovat s jeho potřebami a cíli. Pomocí vizualizací a grafů klient lépe pochopí, jak fungují jeho finance a jaké má možnosti. Propracované metodiky vám na základě analýzy umožní vytvořit kvalitní finanční plán, což dodává vašemu poradenství punc vysoké profesionality.
Nástroje pro všechny produtky
Hypo Kalkulačka vám umožní srovnat nabídky úvěrů dostupných bank, spočítat bonitu klienta a využít metodiky bank– klíč k úspěšné žádosti o úvěr. Pro naše partnery navíc nabízíme ocenění nemovitosti zdarma ve spolupráci s Valuo, kde lze zároveň určit cenu pro pojištění.
Komplexní metodika a srovnání nabídek životního pojištění – přehled parametrů a cen s možností kompletního sjednání online díky integraci s naší digitální kanceláří Dory.
Srovnání nabídek neživotního pojištění – pokrytí majetku, odpovědnosti, vozidel i cestovního pojištění. Získáte přehled parametrů a cen s možností okamžitého sjednání online díky integraci s digitální kanceláří Dory.
Spolupracujeme s předními investičními společnostmi a obchodníky s cennými papíry, což nám otevírá široké možnosti investičních nástrojů.
Díky moderním nástrojům snadno a efektivně analyzujete cíle klientů.
Pravidelná školení zajišťují, že budete vždy připraveni poskytovat klientům kvalitní a aktuální služby.
Poskytujeme elektronické podpisy, právní služby a vzory smluv pro snadné ocenění nemovitostí. Díky inzertnímu systému a možnosti exportu získáte přesné kalkulace provizí. Digitální záznamy z prohlídek vám generují leady a zajišťují efektivní předání hypotečních leadů přímo prověřeným specialistům.

Hledáte cestu, jak využít moderní technologie pro zefektivnění práce, aniž by to mělo negativní dopad na klienty?
Matěj Hlaváč, IT ředitel
„Doporučuji využívat technologie k automatizaci rutinních úkolů, jako je správa klientských dat, plánování schůzek nebo administrativa. Tím se šetří čas a umožňuje zaměřit se více na klienty. Integrace pokročilých technologií, jako jsou CRM systémy nebo automatizace marketingu, může být složitá a časově náročná. Proto je klíčové volit technologie, které přinášejí skutečnou hodnotu.
Ve FinGO denně implementujeme řešení, která usnadňují práci našim poradcům – od call centra až po zpracování smluv a vyhodnocování dat.“